Mesaje de Mos Craciun - Nu intra - Blog Interzis !
Skip to Navigation Skip to Content

Mesaje de Mos Craciun

Mos Craciun bate la usa, scoate mana din manusa, si va da din palma lui darurile cerului, langa brad si langa foc sa va umple de noroc!

Imi doresc cu ardoare de Craciun, si in toate clipele vietii mele, sa am in preajma, cu trup si suflet sau macar cu gandul, persoane fericite, iar tu, oricine ai fi, esti una dintre acestea.

Ar fi extraordinar daca in aceste momente de tihna deplina si moment al bilantului ne-am gandi si la cei nepastuiti de soarta, la cei ce n-au hainute si nici n-au cui sa-i spuna mama!! Oamenii au devenit indiferenti la problemele semenilor, dar cred ca acest flagel al nepasarii si ignorantei nu v-a atins.
Pace, fericire, implinire - pana la adanci batranete, alaturi de cei dragi!

Deschide-ti sufletul si primeste urarile mele cele mai bune!

Cred ca daca am reusi sa ne deschidem inimile cu adevarat macar o data intr-un an, am putea fi recunoscatori.

Mai multe pe  ELE.ro

 
Posted under: , , , ,